FAQ's

Welke valuta worden de prijzen op de website weergegeven?
Alle prijzen zijn in euro (€).

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Houd rekening met een productietijd van 4-7 dagen voordat je bestelling wordt verzonden. De gemiddelde verzendtijd is 5-8 dagen.
Trackingnummers worden 3-5 dagen na verzending van je bestelling bijgewerkt. Als je na 7 werkdagen nog geen trackingnummer hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via privzscreens@gmail.com.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren? Wat als er een probleem is?
Wij bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. Je hebt 30 dagen om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. De retourzending is op eigen kosten. Zodra wij het product hebben ontvangen, betalen wij het volledige aankoopbedrag terug. Zorg ervoor dat je naam en ordernummer bij het retourpakket zijn inbegrepen.
Let op: Als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het aankomt en het dan retourneren voordat je een terugbetaling ontvangt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kunt je bestelling zonder boete annuleren! Dit moet echter gebeuren voordat de bestelling is verzonden. Als het artikel al is verzonden, kun je ons eenvoudige retourproces gebruiken om een volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik nu doen?
Als je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevoerd, reageer dan op je orderbevestiging en bevestig het juiste adres. Controleer goed of het opgegeven adres fout is en laat het ons binnen 24 uur weten via privzscreens@gmail.com. We kunnen het adres binnen deze tijd aanpassen. Na 24 uur kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren en is restitutie niet mogelijk.

Hoe lang duurt de verzending?
De verzendtijden variëren, omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende distributiecentra, afhankelijk van je locatie. De gemiddelde verzendtijd is 5-8 werkdagen.

Ik heb een vraag die hier niet is beantwoord, kunnen jullie mij helpen?
Absoluut! We helpen je graag verder. Stuur ons een e-mail op privzscreens@gmail.com en we zullen je zo snel mogelijk helpen.
We ontvangen veel e-mails, dus voor een snelle reactie vermeld je het ordernummer en beschrijf je het probleem duidelijk. Bedankt!